مقاله بررسی رابطه میان بانکداری الکترونیکی در بانکهای خصوصی و دولتی و رضایت مشتریان بحث بانکداری الکترونیکی چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بینالمللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیطهای رایانهای در ا
مقاله ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری هنر بازارياب امروز "فروش يخچال به اسكيمو" نيست؛ بلكه اسكيمو را به عنوان يك مشتري خشنود، همواره در كنار داشتن است. امروزه بسياري از مفاهيم، تئوريها و كلاً ادبيات مديريت بر محور "مشتري" بازنگري و بازنويسي شدهاند. "مشتري تاج سرماست!" ديگر يك شعار نيس
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت تهران قطعه این شرکت انواع قطعات ماشین کارها را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تولید می نماید. کیفیت امر سیت که ما به آن می اندیشیم و آن را به عنوان آیینه انتظارات و رضایت مشتری قلمداد می کنیم و تمام سعی بهبود مستمر سیستم کیفی محصولات به منظور حفظ اعتماد
پاورپوینت ارائه کلاسی کارشناسی ارشد با موضوع گسترش عملکرد کیفیت (QFD) ، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 39 اسلاید. بخشی از متن: QFD یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتریان واقعی محصول می باشد. به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD، اعمال و لحاظ نمودن ...
جزوه فنون فروش، در قالب فایل pdf در 22 صفحه. این فایل به صورت رنگی در 22 صفحه و به نکات اصلی و کلیدی فروش اشاره نموده است از جمله؛ *تعریف فروش *راهکار برای موفقیت در فروش *جلب رضایت مشتری *همدردی با مشتری و احساس اطمینان *خلق یک عنون ی نظیر و شگفت انگیز *ویژگی های مثبت یک عنوان تبلیغاتی ...
دانلود پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب وکار شرکت کنتاکی با رویکرد تمایز در بازاریابی، در 120 اسلاید. تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار KFC کیافسی دارای بیش از ۱۸۰۰۰ رستوران است که غذاهای با کیفیت را در سراسر جهان ارائه میدهند. آنها برای تأمین رضایت مشتری، خدمات توزیع را برای اطمینان از در ...
دانلود پروپوزال آماده تحقیق کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با موضوع ارزیابی رضايتمندي مشتريان بانكها و صندوقهاي قرض الحسنه، در قالب فایل word. محققان دریافته اند که رضایت مشتری بخشی تاثیر گذار در انجام یک تجارت موفق است و هیچ تجارتی نمی تواند بدون رضایت ...
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی کارشناسی ارشد با موضوع تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده، در حجم 28 اسلاید. این فایل بر اساس فصل 2 کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر تهیه شده و برای ارائه کلاسی دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی مناسب می باشد.
دانلود پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی با موضوع استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 10002، در حجم 51 اسلاید، همراه با نمودارها و فرم های مربوطه. این استاندارد مربوط به رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات مشتریان است. ابتدا مشتری و رضایت آن تعریف شده و سپس iso10002:2004 تعریف و ..
دانلود تحقیق رشته مدیریت با عنوان توسعه خدمات و تاثیر آن بر میزان رضایت مشتریان در هتل سایه، در قالب فایل word و در حجم 237 صفحه به همراه پرسشنامه مربوطه. چکیده: پایانه نامه حاضر با موضوع توسعه خدمات و تاثیر آن بر میزان رضایتمندی مشتریان به بررسی خدمات موجود و...